Het begint er aan te komen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Remco - WaarBenJij.nu Het begint er aan te komen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Remco - WaarBenJij.nu

Het begint er aan te komen!

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg Remco

21 December 2013 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Ten eerste; bedankt dat jullie zo geïnteresseerd zijn in mijn blog. Voel je vrij om te reageren, ik zal dat ook doen.

---

Als ik dit schrijf is het 21 december en zijn er nog maar een paar dagen te gaan voordat ik vertrek! De spanning, ja, die begint nu toch echt te komen.
Er moest ontzettend veel geregeld worden en het duurde een tijd voordat ik echt met zekerheid durfde te zeggen, dat ik ook daadwerkelijk ging!

Zoals je ziet zijn er nog geen profielfoto's of andere interessante dingen te zien. Die komen natuurlijk pas als ik in Canada zit. ;)
Mijn eerste rooster is inmiddels binnen en aanstaande maandag spreek ik af met de andere jongen die gaat. De eerste vlucht zitten we samen, maar omdat mijn school te laat de benodigde informatie toezond, had ik geen keus dan mijn ticket een week later te boeken. Het gevolg?
Ik kan 7 uur in Seattle gaan rondhangen, alvorens ik naar mijn eindbestemming kan vliegen.

Het zal een lange dag worden, maar ik ben ontzettend benieuwd!

Rest mij jullie nu een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar te wensen!

De volgende blog zal zijn vanuit Victoria BC!

• 21 December 2013 - 17:05

John En Anita:

Hoi Remco,

Fijne feestdagen, we kijken uit naar je eerste avonturen.

Groet John en Anita.

• 23 December 2013 - 12:54

Ruijter Jos:

toevalligweet ik dat in seatle de boeiing fabrieken zijn. Goed idee misschien om die te bezoeken als je toch 7 uur moet wachten.
    fijne dagen en doe de groeten aan je mama en papa
    jos

• 28 December 2013 - 17:36

Remco :

Helaas mag ik de luchthaven niet af. Dat staan ze niet toe. Maar bedankt voor de tip.

Remco

(Nog 3,5 dag te gaan!)